Länge sedan

Ja snart 2 år sedan jag bloggade senast, men nu blir jag ju snart mammaledig, så då ska jag förhoppningsvis få lite mera tid över, ska skriva när babyn åt, sov, bajsade, kräktes och såna där fantastiskt intressanta grejer!

Ja just nu är vi ju i thailandet, dagarna går fort utan att vi just gör så himla mycket, det är poolen, stranden och tattarsvängar med moppen som gäller. Sen jobbar vi faktiskt lite åxå, både jag och Emil jobbar ju mest med det administrativa så allt vi gör hemma, kan vi koppla upp oss och göra härifrån, så vi får se om vi någonsin kommer hem igen;)

Jaha......nu ska jag inte bli långrandig i mitt första inlägg på länge.....ha en bra dag i Sverige gott folk!

Vänta....måste skryta lite nu, Samuel är numera blöjfri (förutom på natten) och han har lärt sig att simma flera meter!

Bjuder på en bild på monkey rinen! (Så vi kallar bebisen) finns en historia bakom det namnet åxå men det kan vi ta en annan gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0