NI ÄR MINA VITTNEN!!!!!

Idag
Ceciliah Wikström
du bör anmäla dig till Jämtland på fötter nu din lilla fegis
Bruno Wikström
njae får se
Ceciliah Wikström
varför?!
latmasken?
Bruno Wikström
Jag vill inte förnedra folk i onödan
Ceciliah Wikström
HAHA...dont worry it aint gonna happen!
det är en MYCKET dålig ursäkt! kom igen nu, du bangade förra året, men nu har du chansen igen:)
Bruno Wikström
Man vet aldrig,folk kanske ser snett på mej när jag vinner,det har hänt många gånger förut
Hur långt är det då?
Ceciliah Wikström
om vi säger såhär.......OM du vinner ska jag bo hos dig i en vecka, jag ska laga middag varje dag, jag ska städa lägenheten varje dag, diska. tvätta ....mm....jag ska vara DIN slav i en vecka OM du vinner!!
1,1 mil bara
Bruno Wikström
Ok,det ställer jag upp på!.....jag är med!
Ceciliah Wikström
jag är ganska säker på att du inte vinner med andra ord:) men det vore ju roligt om du var med ändå:)
HAHA BRA! då vill jag se din anmälan ganska snart då!
Bruno Wikström
När är sista anm-dag då?
Ceciliah Wikström
tror det var 19 Juli, men varför vänta? man kan anmäla sig nu på stört, då är du dessutom med i en utlottning varje månad med fina priser
Bruno Wikström
Jag ska vara med,vi syns på startlinjen!
Ceciliah Wikström
HAHA o yes! jag väntar in dig vid målgång
Bruno Wikström
Haha.....du har sån övertro på dej själv,en skev verklighetsuppfattning....haha
Ceciliah Wikström
Det är det vi får se.....det var ju inte JAG som låg på soffan som en makaron förra gången.....det var DU! och JAG sprang med MYCKET spänstiga steg dessa 1,1 mil.....nästan kungligt var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0