Viktutmaning

Äntligen blir det en ny viktutmaning!
jag behöver en sådan för att förbli skärpt, så på onsdag blir första invägningen, sedan väger vi oss en gång i veckan.
mitt mål är högt, jag har inte lyckats tidigare (trots att det ändå har gått bra för mig) men jag vill gå ner 10 kg på dessa 12 veckor.
Problemet kommer att vara att hålla motivationen uppe så länge....3 månader liksom, det är en lååååång tid att vara skärpt.....men vi går mot ljusare tider, vädret blir skönare förhoppningsvis. så det ska nog gå!
Jag kanske skriver min vikt här på onsdag så jag får ännu mera press på mig:)
Jag har 3 STORA kartonger med snygga kläder som jag skulle kunna ha om jag går ner dessa kg!
det vore ju bäst!
haha var lite lik Samuel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0