Usch!

Men HERREGUD! kollade nyss på hollywood fruarna och Gunilla Persson är ju.....ja jag finner inga ord.....eller jo det gör jag, men hon är väl så egocentrisk så hon sitter och googlar på sitt namn dagligen och då skulle mina ord kunna komma fram till henne och hon gör en fet anmälan på mig ;)
Stackars hennes drillade barn!
och stackars hennes anställda! häxan ljög polisen rakt upp i ansiket att en av hennes anställda hade slagit henne i hennes fula och falska feja, (man önskar ju att det var sant) men nu var det ju inte riktigt så.
Själv fick jag ett stuprör rakt i huvudet idag, skulle hjälpa Emil att hålla i det medan han stod på stegen och fifflade, och woops så ramlade det rakt i skallen och jag trodde minst att jag hade dött.
Det jävliga är att det syns knappt, jag som så lätt får blåmärken! med tanke på hur sjukt ONT det gjorde så borde halva huvudet vara blått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0