orka TJATA!!!

Folk som sitter och skriver hela dagarna om sin kärlek på fejjan.....hur står det till egentligen?
""älskar min finaste, underbaraste, min själsfrände, mitt liv mitt allt!" "klarar min inte utan dig, livet är komplett med dig, du är vackrast, klokast, finast, ljuvligast!.........JAJA....men varför skriva detta på facebook på "nyheter" där precis alla kan se?
Vem försöker dessa personer intyga? räcker det inte med att berätta detta för "endast" sin älskling? varför måste det publiceras inför alla?
Nu får ju vem som helst skriva vad dom vill.....men jag förstår inte bara vad man vill med det hela?
ett puss, älskar dig, i sin enkelhet är ju bara gulligt tycker jag....men dessa kärleksromaner som vissa publicerar flera gånger i veckan vad handlar det om?!
såja nu har vi fått avreagera oss på det ämnet ytterligare en gång! vet inte om jag skrivit om det tidigare, men jag har TÄNKT i min fantastiska lilla hjärna!.....eller lilla och lilla?.....det vet jag inget om.....den är förmodligen ganska normal (i storlek iaf, men ack så klok ;)
HAHHHHHHAA.....
känner mig lite upp i hejsan i dag....lite nervös....tror jag vill ha min lördags snus!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0