Rädd

Idag blev jag så rädd.....har ALDRIG varit så rädd i hela mitt liv, Samuel tippade baklänges med sin barnstol, och flög rakt i golvet, allt gick bra men jag trodde fasen att han skulle slå ihjäl sig....fy så hemskt det är när något händer med ens barn.
Han är en vilde och fler olyckor lär tyvärr ske, Joline var värsta förlamade lammet när hon var liten om man jämför med denna illbatting!
Mammas underbara batting <3 ÄLSKAR DIG!



Här har han just krypit ner från det övre planet, tyvärr var jag lite sen med kameran....såg så roligt ut, han satt där ihoptryckt som en liten limpa :)



Ja han kan klättra som en liten monkey min lille prins!



Hjärtat....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0