mina barn...

Min bror och hans sambo har nyss varit här och firat joline, bjöd på lite mat och tårta.
På fredag åker vi på Gröna lund, det ser Joline väldigt mycket fram emot!
Samuel är nu 4 1/2 månad nu....han har insett att han har händer nu....han gillar att titta på dom, försöka fånga saker och han kan kravla sig från huvudändan på vår säng ner till fotändan (stolt) :)
Han önkar även att jag ska sitta och hålla honom i handen hela tiden.....helst båda händerna....vilka UNDERBARA barn jag har! dom är bäst!

Kommentarer
Postat av: Åsagåsa

Men va lite han ser ut och va om man jämför med mina barn. Undra om det finns mjölkersättning light?! ;-)

2011-05-03 @ 22:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0