Joline <3

Idag fyller Joline 7 år! shit vad tiden går....man hänger liksom inte med....
Det blir inget barnkalas här, några vuxna ur släkten kommer och barnkalaset har hon hos sin pappa om 2 veckor.
Vi ska ta med Joline till Stockholm och gå på grönan till helgen med sin kusin, det ser hon VÄLDIGT mycket fram emot!
Inatt kunde hon inte sova eftersom att det var så pirrigt att hon skulle bli 7 år....haha sötis! Jag bjöd henne på fika nu på morgone (hon hade önskat sig fika på säng) men eftersom jag hittade henne på vardagsrums soffan blev det fika på soffa och det gick ju bra det med!
Till middag ska jag fixa pannkakor....sen blir det tårta, bullar å kakor...hon ska nog bli nöjd min lilla sessa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0