japp

Tänk ena dagen ligger man på mattan och spyr som en bäver, åker ambulans och får morfin sprutor....och andra dagen så är man pigg som en mört och känner inte av någonting!
Konstigt men BRA!
Någon verkar ha klickat på datan på ngt som man inte ska klicka på, för det dyker upp massa FUL REKLAM överallt, måste undersöka om det går att återställa datan på ngt sätt utan att ta bort allt man har installerat på den.
Ikväll ska jag köra Joline på ridskolan, ska bli roligt att se henne rida, det var ganska länge sedan känns det som nu.
Och imorgon åker vi och provrider 2 nya hästar.....tidigt som fan ska vi kliva upp, så OM jag ska orka bör jag nog gå och lägga mig vid 15.00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0