....

Vilken aktivitet det är på gården nu, vi har fått hit grävaren som fixar och förbereder för stall och garage....shit vad jobb vi drar på oss!
Men men förhoppningsvis så ska det väl gå undan hoppas jag!
Sen kan ju ni.....mina kära underbara bloggläsare komma hit och göra ett ryck! jag menar: ju fler vi är desto snabbare går det ju!

Ja man kan ju drömma.....så här ser verkligheten ut: (ingen kommer att våga ens ta Bomsund vägen förbi här eftersom dom är LIVRÄDD för att bli indragen i något sort arbete)
Jag har dragit in min bror i en spring utmaning i Augusti....han sa precis att han springer en mil på 35 min....kan ju inte finnas en möjlighet! tror att han är livrädd för mig och det var ett försök från hans sida att jag skulle ge upp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0