en liten försmak på önskelistan!

Vilken väder det har varit idag....regn, sol, blåst och snö.....nej inte snö som jag trodde ett tag, utan grejs från häggen!
Detta är ytterligare ett bevis på att jag åldras....jag pratar om VÄDRET!

Ska bege mig ut i hagen vilken dag som helst och göra klart. Häst/hästar kommer efter den 16:e Juni....(16 juni min födelsedag)....glöm för fan inte det!
Här är några små prylar jag önskar mig:
Nr 1: Paddock.....så klart
Nr 2: Hörlurar.....fast kanske inte just dessa, dom ska vara BRA! (fast dessa kanske är bra?)
Nr 3: Pengar, så jag kan köpa precis VAD jag vill!
Nr 4: Löpartights ....ett MÅSTE när man nu kommit upp på min nivå, med tävlingar på agandan och allt!
Ja jag hinner nog komma på några fler saker innan den 16 juni.....för det där var ju en blygsam önskelista må jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0