blaaaa bla

Ikväll ska jag och Gunilla åka på kärringbingo i Hammarn, det ska bli skönt att göra NÅTT annat än att bara vara hemma och vara mammma.....misstolka mig inte nu, mina barn är det bästa jag har.....men jag vill inte vara med dom dygnet runt för det, vill känna att jag saknar dom med. Jag har varit ifrån Samuel max en timme förut....så det är väl dags nu antar jag!
Imorgon åker vi till Stockholm...Joline ska få åka sig less på grönan (går det?)
Har även hittat en present till Emil som snart fyller år, kan tyvärr inte avslöja vad det är eftersom jag vet att han ibland läser min blogg.
Idag  kommer det förhöppningsvis hit folk som ska börja gräva för vårt garage/stall.....på tiden... vi måste nog sätta igång snart om vi ska hinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0