tjohooooo

Hej!
Igår så var vi in och bowlade, jag förlorade som vanligt, men jag kan hantera sånna förluster bättre och bättre efter att jag fick barn, så jag var rätt samlad ändå måste jag säga.
Jag gick in till Stugun igår.....det var ju bara orkan styrka 89 och motvind....men tillslut kom jag fram (inget jag rekomenderar dock)
Imorgon kommer det förhoppningsvis folk och köper våran Audi, då börjar jakten på en nyare begangnad gammal andra hands bil.
Satte ut annons att jag vill köpa en ponny samt en häst till sommaren, har redan fått några svar, och ett mail lät VÄLDIGT intressant.....har inte fått något svar tillbaka igen (kanske inte får det heller eftersom jag berättade om mig själv) haha
Ha en fantastisk dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0