svejs!

Hej!
Nu har jag målat andra varvet på våran nya sängram....eller ny och ny, en gammal ful som vi köpte på blocket för 200:- tror jag det var.....MEN....med lite färg så kommer den naturligtvis förvandlas till något VACKERT!...har inte bestämt än om jag ska texta något på den än.....men tror det....typ Emil är en liten gris på latin...han lär ju knappast kolla i ett lexikon :)....nädå älskling så skulle jag ALDRIG göra! <3
Vi sålde våran audi i helgen....det ringde 1 person, så den var ju verkligen inte eftertraktad, dom åkte typ 50 mil enkel resa dessutom,vi fick det vi ville ha  så vi är supernöjda!
vi gissade att dom inte skulle åka hem igen tomhänta :)
Nu börjar jakten på liten skrutt andra handsbil.
Jag har ev fått tag i 2 hästar! ska försöka få provrida dom till helgen, det är en tinker till mig och ett gottlandsruss till Jolinen....hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0