stupid!

Skrev i ett forum att jag ville ha bestraffnings tips till katten då hon hoppar upp på diskbänken hela j**la tiden...
Fick detta, kissade nästan på mig av skratt!
Har du testat att koppla ström till diskbänken? Jag lånade pappas transformator för kostängsel, och kopplade till diskbänken, katten hoppade bara upp en gång efter det, hon höll sig därefter på behörigt avstånd.

Har dock inte testat, hjärtat lär väl stanna!....men jag har provat MÅNGA olika saker och INGET hjälper, så jag börjar faktiskt misstänka att katten är dum i huvudet.....men det är ju inte så mycket man kan göra åt den saken tyvärr!

Kommentarer
Postat av: MLI - TÄVLINGSRYTTARE SOM VILL NÅ TOPPEN

sv; okej :) det fick blå en blå sen :)

2011-03-27 @ 22:28:42
URL: http://mlidahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0