Mmm

Men gud vilket härligt väder det är! jag och Samuel har varit ute på en runda med barnvagnen, nu i efterhand känns det grymt bra, men innan så satt jag här framför datan och tyckte att livet var så bekvämt.
Måste skärpa mig nu! så här har  mina tankar gått på sista tiden= "kanske ska åka och hälsa på någon......någon med fika.....någon med gott fika.....någon med onyttigt gott fika.....någon med MYCKET fika.....men hallå!!
måste fokusera på beach 2011 och inte 100 olika sorters småkakor!
Jag å pappa ska ju vara med på höga kusten marathon åxå...detta går INTE!
Ska bara äta upp chokladbollarna som finns i kylen ikväll, men sen jävlar!



Kommentarer
Postat av: Per-Emil Åkergren

För din skull så skulle jag kunna tänka mig att offra mig på chokladbollarna. Det tar visserligen emot men vad gör man inte för att din beach2011 ska bli så fantastisk som möjligt.

2011-03-31 @ 12:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0