Kaffe & Whiskey

Nu nämner jag 2 saker....kaffe och whiskey....det är jävligt äckligt, men det konstiga är att SÅ många dricker det...ni måste ha blivit hjärntvättade ang kaffe och whiskey drickandet....för det är inte gott på riktigt!
Men Hitler kunde ju hjärntvätta en hel nation, så det är väl ingen big deal om ni blivit lite hjärntvättad ang dom dryckerna, ni får gärna fortsätta dricka, men titta inte på mig som att jag skulle vara nåt slags UFO för att jag inte har låtit mig luras :)
Sen under årens lopp har jag fått höra MÅNGA gånger.....ang kaffe "men NÄR ska du lära dig att dricka det då".....men varför ska jag lära mig det? det är ju knappast något bra med kaffe, knappast något livsnödvändigt, nej det är berondeframkallande, man får äcklig andedräkt, gula tänder och onyttigt, så VARFÖR ska jag lära mig det?
Någon som vill att jag ska lära mig att knarka på samma gång?!
För den sociala sakens skull?.....ska jag kanske börja röka så åxå?.....för det är ju superduper socialt, att stå i en rök ring och blossa på varandra.....nej jag kan socialicera på andra sätt...typ öppna truten ;)
Men en grej kan jag ju erkänna. kaffe ser gott ut.....men det är det enda åxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0