hej hopp!

Det blir inte så mycket bloggande just nu....jag skyndar mig och kollar facebook, blocket och familjeliv, läser en och annan blogg, sedan vaknar Samuel och vill ha uppmärksamhet.
Gick från Stugun hem till Bommis idag, fin fin promenad på 8 km....trist bara att folk kör som om dom hade en APHJÄRNA i skallen.
Hittade en porr film efter vägen.....Bystiga babes hette den....(nej jag tog inte med den hem!)
Sedan SMALL det till i vagnen och den fick punka!....blev rädd som fan.....Samuel sov som en liten gris och märkte ingenting! Först kändes det jobbigt....att det måste lagas och så....men sen kände jag ren stolthet! jag gick liksom punka på den, betyder ju att jag nästan går på elitnivå!........eller att den är 7 år gammal?.....nej elitnivå lät bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0