Kattbaby i Bommis!

Såja nu har Elsy blivit mamma, det verkar bara bli en, men då får man ju hoppas att den får extra mycket uppmärksamhet då :)
Det var faktiskt en upplevelse att få vara med på en kattförlossning! fick inte lämna henne för en sekund, hon ville att jag skulle klappa och stryka henne hela tiden, så då gjorde jag ju naturligtvis det.
Måste även berätta att jag trodde ett resten av kattungarna låg i bajskattlådan.....tror jag aldrig har sett nå större kattbajskorvar!....dom var GIGANTISKA!!
älskar att dela med mig av sådan här intressant information....och erkänn, ni ÄLSKAR att läsa om det åxå va?!
Kattungen har redan fått ett namn....Joline tyckte den såg ut som en sork så den heter numera "lillsorken"
Här kommer några bilder av lilla underverket!
Och som jag misstänkte så verkar hon ha tjuvparat sig med en svartvit korthårig "fulkatt" men Elsy är ju själv en skönhet så kanske lilla miraklet ärver något från henne med:)
Inte så skarpa bilder...får ta nya någon annan dag.
Nu ropade Emil att Elsy bar iväg lillsorken till soffan och la sig med dom i soffan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0