jihoo!!

Åter igen varit ute på en härlig ridtur!
Först longerade jag Bella med Joline på ryggen, sedan fick Joline rida på Bella i hagen själv (bara det! 5 åriga bella med Joline på ryggen!)
Blir mer och mer övertygad om att Bella är hästen för mig!
Sedan red jag och Bella iväg på en liten sväng för oss själva, jag ville kolla hur båda hästarna reagerade då en försvann, det gick så bra så!....vi tog den läskiga träbron med forsande vatten under: INGA problem!
vi tog den lite mer traffikerade vägen hem....men tyvärr mötte vi endast en liten personbil.¨
Sen när jag kom hem så har Joline ridit på Kajsa i hagen.
Ja detta var ju säkert ett skit tråkigt inlägg för alla som inte är häst intresserade, men eftersom jag nästan alltid skriver rafflande och spännande inlägg så fick ni nu stå ut med detta :)
Go natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0