blaaaa bla

Har lagt ut barnkläder på tradera förut, men när man får typ en krona för ett par snygga jeans osv....känner man ju att man tappar lusten!
Jag har ju fyndat lite nu på slutet, äntligen har JAG fått göra bra affärer!
Jag köpte ett par ridskor till Joline på ÖB för 20 kr (hur kan man ens göra ett par skor för under 20:-?)

Hur som helst så gillade hon dom inte, så jag lade ut dom, tänkte att får jag 20 spänn så är jag ju plus minus noll då....men jag fick 335:- för dom!! man skäms ju nästan!!

Ridsadeln jag köpte för 105:- var nog åxå ett riktigt fynd (bara jag får den alltså)
Igår var vi till mamma å Håkan å blev bjuden på god middag!
Höll på att få nåt fel då vi skulle dit, dom håller ju på att fixar frösöbron (trots att det enligt mig inte var nåt fel på den, men dom hade väl för lite att göra samt för mycket pengar)
Jaja, det var typ en halvtimmes kö bara för att åka genom stan pga den där jävla bron (som det inte är nåt fel på)
Okej nu släpper jag bron....
Lille Samuel är förkyld, vaknade inatt av att han var hur varm som helst! stackars liten!
Men han klagar inte, han kämpar på och snorar och leker som vanligt....vilken sötis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0