Bella & Kajsa kavat.

Här nedan ser ni självaste Kajsa kavat!
Bella in action! min mobil kamera är inte den snabbaste:)
Ja nu är ju alltså båda hästarna på plats! dom reagerade inte så mycket på varann när jag släppte ihop dom.
Men jag kan heller inte påstå att dom är dom bästa vännerna....Bella tror nog att Kajsa är ett ufo med sin munkorg.
Men det ger sig nog snart, det är lugnt i hagen iallafall.
Igår var Kajsa väldigt spänd skulle stryka på henne myggmedel och hon höll fasen på att resa....nu var det ju mycket nytt för henne på en gång, jag hoppas hon slappnar av några snäpp snart för på endast EN vecka (inte ens det 6 dagar) ska jag avgöra om detta är en lämplig ponny för Joline.
Vi tänkte ta en kortare tur ikväll, inte bästa ridvädret på nya hästar och världens blåst, men jag har ju knappast tid att invänta lämpligt väder heller.
Hoppas att det går bra och att detta är hästarna för oss!!!

Kommentarer
Postat av: linn

vad har kajsa kavat på mulen??? men kajsa är jätte fin ponny

2011-07-15 @ 10:40:39
URL: http://linnkajsakavat.blogg.se/
Postat av: sissi

det är en gräsreducerare.....så att hon inte ska få i sig för mycket gräs på en gång, då kan dom bli sjuk...fång kallas det, men det har gått bra

2011-07-15 @ 16:30:06
Postat av: linn

okej då vet jag :)

2011-07-15 @ 18:55:15
URL: http://linnkajsakavat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0