sToCkHoLm I sNaBbHeT

Åkte till morbror som bygger nytt hus ute på vischan....
Underbar utsikt!
Familjen själv!
Mamman
Åkte tillbaka till stan igen...insåg att jag glömt alla mina kläder som jag shoppat hos morbror ute på vischan....bara MÅSTE ha dom så vi åker till Trosa, som ligger en evighet från allt och möter upp morbror igen som har med sig mina shoppingfynd...
Även fast Trosa är ett sjukt fult namn så var det väldigt fint där
En fågel sket på min rygg....
var det denna?
Hann även med att träffa min Åsa....Åsa som är min äldsta kompis....Åsa tvilling super mamman!
Du är tamefan bäst!
Ja det var den årliga Stockholmresan i korthet...roligt att komma iväg, så välbehövligt, men så sjukt härligt att få komma hem igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0