lite av varje

Jag har inte tid med någonting känns det som, idag ringde dom från jobbet och frågade om jag kunde hoppa in för att det var kris.....men jag har ju knappt tid att gå på toa liksom!
Ja Samuel tar ju den mesta tiden som ni kanske förstår, och den lilla tid som ev blir över så har jag defenetivt inte lust att jobba!
jag har inte tid att rida då jag vill, jag har verkligen inte tid att typ gå på kärringbingo, men ridning ser jag till att det blir gjort iallafall, har inte skaffat hästar för att dom ska stå i hagen bara.
Det är ju vårt bygge som ställer till vår extrema tidsbrist, så fasen vad skönt det ska bli när det är klart, vi tycker iallafall att det går ritkigt bra!!
MYCKET tack vare våra kära oegoistiska grannar som ställer upp i ur och skur.....verkar som att folk håller sig härifrån nu när vi håller på med vårt bygge (kanske rädd att behöva hjälpa till?)
men inte grannarna inte! tack för att ni finns!
Imorgon ska jag springa "jämtland på fötter" 1,1 mil, fast jag är HELT otränad och egentligen inte har TID.
Våran otroligt söta kattunge sorken, som är 7 mån idag, försvann igår....verkar tyvärr som att något har hänt .....jättetrist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0