kakkalas....NOT!

Ja nu verkar jag ha slarvat bort mobilen så jag för tillfället inte lägga in några bilder ( den ligger någonstans i huset)
Nu har jag dammsugit och skurat hela övervåningen, det MÄRKS väl att vi har flyttat till ett mycket större hus! fast det braiga är att dammtussarna sprider ut sig på större yta och då upplever man det inte lika dammigt....eller?
hur som helst så kan man andas nu!
Idag är det kruskalas i Böle....tro det eller ej men jag (kakmonstret själv) har ALDRIG varit där!
tänkte åka dit men, eftersom ingen behagade att följa med så jag  hoppade över det även i år...
Mmmm gott!.....fast jag har inbillat mig att det är inte sånna här smarriga grejer som erbjuds utan typ, bonnkakor, rullrån, å såna där skittråkiga kakor utan choklad och grejer....jag tror att det är rena "kärringkakor" som erbjuds där borta!.....såja nu känns det mycket bättre att jag inte kom iväg.....å tjock blir man av dom där kärringkakorna åxå!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0