Detta har hänt....

Sorken försvann....men efter nästan 2 dygn så stod h*n på bron och ville in igen, skönt!
Varit till Öravattnet på 25* års jubileum....
Jag sprang Jämtland på fötter....trodde aldrig att jag skulle klara av att springa HELA vägen (1.1 MIL) men det gjorde jag!
Mamma å Håkan före loppet!
Älskade Samuel blev förkyld fick svårt att andas och fick sova en natt på sjukhus, fick andas lite medicin så blev han bättre...
Och idag kom panelen till stall och garage bygget....så vi har det vi gör!
Jag fick ett migränanfall och funderade ett tag på OM jag orkade springa på toa eller ta det första bästa jag hade till hands och spy i, vilket var en fruktskål.....hur som helst så tog jag mina sista krafter till TOAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0