bättre nu!

Såja nu orkar jag igen!
Alla bara tjattrar om hur UNDERBART det är att ha barn och vara hemma och bara NJUTA... gulligulli fucking gull .visst, oftast är det så. det tycker jag med, men INTE alltid.
Ibland blir det ju bara för mycket och då är räddningen en ridtur! fan vad härligt det är!
nu sitter jag och kollar på google maps och spanar in nya ridvägar....nöter på inne bland hus och å:ar....men jag vill ju möta folk, gräsklippare, bilar mm för att fortsätta att ha trygga hästar, sitter jag och rider i en enslig skog så finns det ju inte så mycket att reagera på.
på fredag åker jag och mamma på vår årliga resa till Stockholm, det ska bli så skönt, roligt och härligt, men jag kommer att sakna mina älsklingar här hemma jättemycket, men det är ett måste för mitt välbefinnande just nu känner jag.
man måste få chansen att sakna varann ibland åxå.
hej hopp!
En blomma till min Emil för att du sliter häcken av dig för vårat stall/garage!

Kommentarer
Postat av: Per-Emil Åkergren

Tack älskling, du är bäst!

2011-07-07 @ 10:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0