lejonkatten

Ja en av familjemedlemmarna ser inte längre ut som tidigare.....det hade kunnat vara Emil som jag nyss har klippt.....i frustration så råkade jag säga "det här blir FAN inte bra" medan jag klipper honom.....det  är INTE vad jag vill höra just nu säger han med lite panik i rösten, men det blev bra i slutändan :)
Nej det är vår katt! som har klivit ner sig i olja, halva katten så jäkla indränkt, vi höll på halva natten och bara tvätta tvätta och åter tvätta, fick bort mycket men lååååångt ifrån allt,
Min hemma gjorda tratt så hon inte ska slicka i sig oljan
så en vänlig och underbar människa kom och räddade oss dagen efter och rakade stackaren, det fanns tyvärr inget annat att göra.
vårt mini lejon!

Kommentarer
Postat av: mamma

men fy vad ful han blev....:-)

2011-01-26 @ 14:14:47
Postat av: sissi

mamma.....det är en hon, du måste hålla koll på dina barnbarn!

2011-01-26 @ 14:36:59
URL: http://blogganblogganssons.blogg.se/
Postat av: Anette

Men stackarn, hahaha vad han ska frysa nu ute :(

2011-01-27 @ 17:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0