Mobil

Men nuså har jag beställt en ny mobil.
Eftersom jag är en smula klantig och tappar mina mobiler i golvet så att dom går sönder den ena efter den andra, så har  jag nu beslutat mig för att strunta i snygga och flashiga mobiler, jag ska ha en trygg och tålig mobil.
så det blev denna!
Samsung Xcover 271 B2710 Noir Black (3G)
Jag kan tappa den i vattnet och den kan ligga där i 30 minuter dessutom!
men den var ju framför allt stöt tålig, så det låter ju som min själsfrände mobil.
Och denna har jag beställt genom Stuguns bygg och färg......många tror att ditt och datt kan ju inte finnas där, MEN det mesta kan faktiskt beställas hem.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anette

Ja en sån där skulle även tomas behöva ;)

2011-01-07 @ 15:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0