hej!

Såja skyndar mig att blogga lite medan lillis sover.....han känner som på sig när jag går ner till datan, för då vaknar han och vill ha uppmärksamhet.....och naturligtvis så får han det då <3
Idag kom min nya mobil, men det var ingen USB kabel till den, så hur ska jag då föra över musik från datan?
hur hade dom tänkt liksom??
Igår hade vi Emils släkt från Oviken här, väldigt trevligt!
Jag känner att åka på byn är en stor händelse i mitt liv just nu, min ögon är STORA och vill liksom upptäcka världen!
Måste nog aktivera mig själv bättre på dagarna;)
När magsjukan har avtagit på byn så kanske jag å Samuel ska våga oss iväg och hälsa på lite folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0