2011

Är lite kluven hur jag ska göra med bloggen, funderar på att lägga ner den ett tag?
vi får väl se om lusten kommer komma tillbaka.....man ska ju ha saker att skriva åxå.
Och jag har förbjudit mig själv att min blogg enbart ska handla om barn.....finns ingen värre än att läsa om......"idag har jag bytt till en "torris" 14 gånger, en gång var det riktigt smetigt i lilla "blöjsingen"......sen gick vi på en prommis och det lät som lillen sa kowabunga......sen åt han en banan och somnade, sen vaknade han och vi bara mös hela dagen........UHAÄÄÄ!!.....
Det är detta jag menar! .....Det får INTE bli en sådan blogg! det finns inget tristare att läsa (tycker jag)
Måste bara meddela att år 2010 kommer att bli svårslaget, det var ett av det bästa året i mitt liv!
Var på en sjukt härlig resa till Thailand
Köpte vårt härliga hus här på Risbacken och det BÄSTA......Samuel <3
Nu ska jag bara njuta av år 2011 och ta vara på allt bra i mitt liv.
Hoppas ni åxå får ett underbart år!

Kommentarer
Postat av: ÅsaGåsa

Äh klart du ska fortsätta blogga!

2011-01-02 @ 22:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0