vill inte!

Dagarna går  framåt vare sig man vill det eller inte....och idag den 14/2 på alla hjärtans dag......så har vi kommit fram till en dag jag bävat för, en dag jag helst hade viljat hoppat över.....det är idag det ska ske.
Jag ska DRA en tand!.....själva dragandet tycker jag inte ska bli så jobbig, men att få sprutan!
Jag har inga problem att ta blodprov på andra (njuter faktiskt av det hehe) men att bli utsatt själv, usch då blir jag en liten ynklig och rädd människa.
Snälla Gunilla följer med mig och Samuel så ska hon få underhålla Samuel medan tandis misshandlar mig.
Gunilla följer med trots att hon jobbat hela natten, Jag har inte många vänner, men dom jag har ställer verkligen upp och är guld värd!
Lyssna nu här på dagens kloka ord:  "hellre några få pålitliga vänner än en hop med ytliga"
kommer att bli världskänd med dom orden känner jag, eller är det redan någon som har yttrat dom?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0