Trans

Gör ett snabb inlägg nu, känns som jag har så mycket att skriva om så jag hoppas att jag kommer ihåg allt när jag väl ska berätta det för er.....
Jag fick ett par örhängen av min morbror i julklapp, jag har inte haft örhängen sedan jag var liten eftersom jag inte tål dom.
Men ville prova dom nu iallfall, ena hålet hade växt igen med jag tryckte till lite extra så gick det, och det andra var det bara att sätta i.
Känns ju heeeelt sjukt! jag känner mig nästan som en transvestit! är det normalt?!
Nej nu ska jag fixa lite Bloody P eftersom min kära dotter har beställt det idag, hon är på ridskolan nu, jag längtar tills jag kan följa henne dit igen och kolla på hur duktig hon har blivit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0