Tradera=bra!

Jag är ju en flitig köpare på Tradera, det är BRA mot miljön, lättsamt ofta billigt och nästintill ett beroende....det sistnämna kanske var mindre bra men nu för tiden kan man ju söka hjälp för det mesta
"nu för tiden" har man börjat att tala i dom termerna då är man fan inte ung längre!.....men jag är ju gråhårig och 2 barns mamma, går flitigt på bingo om sommrarna, använder intim tvål mot känslig hud,  så det är väl bara att inse att man tillhör "dom äldre nu"
Jaja nu släpper vi dom tråkigheterna och återgår till beroende framkallande tradera istället.
här är några av mina senaste köp:
Häftig drakzipjacka med drakhuvud, Lindex - strl 62
 Jätte snyggt klädpaket, stl62, 3 plagg
Helt ny svart säkerhetsväst utrop 1kr!
Säkerhetsvästen är till mig nu när jag ska börja rida:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0