Tagen på sängen!

Idag kom min faster och farmor förbi, dom hade varit i stan och kom in påvägen tillbaks....oanmäld liksom.....jättetrevligt måste jag säga, problemet var ju bara att det såg ut som ett slagfält här.
Lite pinsamt och när dom frågade hur Samuel sov på nätterna svarade jag "så bra så"
MEN hade helst vilja säga "så dåligt, det var därför vi sov till 12 idag och det är därför det ser ut som det gör"
Men eftersom jag är ärligheten själv så vet dom sanningen nu.....att jag bara är lat......men jag är ju åtminståne ärlig, så det är ju alltid något!
Vi har köpt nytt badkar! gud vad det ska badas i detta!
Fint va! finns att köpa på Stuguns bygg och färg!
Nytt för byggen är åxå kolsyrepatroner för bland annat soda stream och pellets! stora säckar på 600kg och små på 16 kg av BRA kvalite!

Kommentarer
Postat av: mamma

Tänk att det är så mycket att göra när man har småbarn,så då får städningen stå åt sidan.Det förstår ju alla .....:)

2011-02-16 @ 15:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0