Nuså!

Såja nu är huset städat!....känns skönt, men nu kan man räkna med att det inte kommer dyka upp något främmande på ett tag.....främmande har ALLTID en förmåga då kaoset är som störst!
Idag när jag var ute på min obligatoriska runda med barnvagnen.....så vurpade jag och höll på slå arslet av mig, gjorde ont så inihelvete.....men vad tänker jag på?.....jo att jag ska ta mig upp fort som fan och kolla så att ingen såg mig!!!
Konstigt det där, att det är pinsamt att ramla, tänker man efter så är det ju inte det.....det är ju bara klantigt;)
Sov sött mina små lamm!

Kommentarer
Postat av: Håkan

bara synen av någon som styper på detta vis gör ju att man asgarvar...om de inte slår sig allvarligt

2011-02-18 @ 22:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0