Nej

Usch vad jag fuskar men min viktutmaning....far och skåp äter gotta hela tiden FYYY på mig!.....men än såå länge har jag hittils bara gått ner i vikt, saaaakta sakta...men denna vecka blir en rysare (man väger sig en gång i veckan)
vi får se imorgon.
Har köpt vikter (1,5 kg st) som man fäster på antingen handlederna eller fotlederna. kände mig väldigt på topp när jag fäste dom på fotlederna för första gången och skulle inviga dom med en hurtig promenad......kände mig på topp ända tills jag tog två steg för att sedan SNUBBLA på mattkanten.....sedan kände jag mig bara klumpig, ful och fet.....men det har gått över nu, nu är jag HET och på TOPP igen!
CASALL ANK / WR W 2X0,5KG BLACK
Ps skrev i förra inlägget att Elsy har åkt iväg.....skrev aldrig vart eller varför....ingen verkar direkt orolig heller för kattskrället.....men hon är på....."pippa läger" kan man säga. Det är dags för lilla Elsy att få smått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0