mitt liv minut för minut

Idag kommer Runa hit och vi ska gå på promenad, det blir najs!
Sedan när Emil slutar åker vi nog till stan en sväng...
Nej jag ska inte redogöra för hela dagen vad jag ska göra.....eller ska jag det? jo bara för att vara en drygmupp ska jag det.
06.?? vaknar av Emils äckliga alarm på telefon.
06.?? får Emils strålkastar lampa (sänglampa) tänt rakt i ansiktet.
06.?? äter gröt med socker, kanel och nån halv äcklig majsmjölk.
07.?? slår igång datan, kollar mail, facebook, bloggen samt kritiserar en dum brud på familjeliv som skaffat barn
med en gift man och sedan beklagar sig över att han inte lämnar frun.
07.?? borstar tänder och hår
08.00 städar lite halvdant lite här och var i huset.
08.23 sitter här, Bebis skriker måste gå.....sen kan jag bara gissa vad som händer.
Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0