Katten.....

Jag håller på att få nåt fel på katten!......springer omkring och mjauar hur HÖGT som helst.....följer dessutom efter mig.....jag blir mer och mer övertygad om att katter har förmågan att medvetet jävlas med folk!
Hon kan sitta och titta på mig och när jag vänder mitt huvud mot henne och kollar på henne, så tar hon och klöser i tapeten!
Eller när jag sitter vid köksbordet, och hon hoppar upp på bordet och ska äta MIN mat.
Eller när hon går på kattlådan bara för att jag råkar stå inärheten av den.....nyss satt jag i rummet bredvid och hon gick och sprätte omkring lite sand bara för att (pissa eller sket inte)
Förut var bestraffningen att få gå ut när hon gjort något fel, nu får hon inte gå ut, eftersom jag inte vill att hon går och parar sig med någon fulkatt, men jag tror fasiken att hon helt enkelt försöker bli utslängd från huset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0