Jönköping=tändsticksstaden

Samuel har varit på sin första längre resa, vi var till Jönköping, han har åkt tåg, flyg, buss, hiss och rulltrappa, det kallar jag berest vid den ringa åldern på 7 veckor!
Det gick superbra och han sov mest hela tiden.....Jag är SÅÅ lugn som andrabarns mamma jämfört med Joline, då oroade jag mig för allt!
Andas hon, äter hon, vad stoppade hon i munnen, vart är hon påväg, har hon bajsat, vilken färg var det, känns hon varm, nej men kanske kall? .....nej mycket lugnare och skönare nu.
Jooo....jag kollar ju såklart allt det där nu åxå.....men kanske inte 37 gånger per dag:)
'
Fan vi måste ju ta kort till tidningen....varför blir det aldrig av?!.....kommer att sluta med ett kort på Samuel när han är 7 år på nyfödd sidan haha.
En sak är iallafall säker.....jag är lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0