hej hopp!

Min arbetskompis Runa var nyss här på besök, trevligt värre måste jag säga! skönt att få umgås med någon äldre än 8 månader en stund ;)
Nu ligger min lilla sötsmurf och sover (Samuel inte Runa alltså :)......men han lär väl vakna snart.
Emil har åkte till Stockholm över dagen, åkte tidigt imorse och kommer hem sent ikväll, trist, så mycket roligare när han är hemma!
Vi river garage nu. så förhoppningsvis är vi klar snart så vi får ringa efter grävaren så han får göra min otroligt efterlängtade PADDOCK.....paddock är en ridplan....Emil har sagt att jag inte kan säga paddock, eftersom INGEN vet vad en paddock är för något....men nu har jag ju varit tydlig då!
sätter ut en bild ifall det fortf är lite funderingar på vad en ridplan är.... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0