yrt...

Så ...en stor prövning är avklarad.....självaste storhandlingen på Ica MED bebis....men det gick rätt bra:)
Jag stor handlade för att om man handlar för minst 500:- så får man köpa blöjor för halva priset, jag handlade för närmare 700:- och dom glömde visst att dra rabatten...jaja.
Jag och Gunilla var och skulle hämta hag stolpar härromdagen, det ligger strax utanför kälarne, gissa vart yrhönorna tog vägen?.....jo till RAGUNDA!....det är ju fan pinsamt att erkänna men så är fallet!
när vi väl har vänt i Ragunda känner jag mig lite smått irriterad och känner att jag ska skälla ut folket på Octowood för att dom inte har skyltat efter vägen.....bara det att när vi väl hittar igen det så har både jag OCH Gunilla missat 2 STORA skyltar....så då kunde ju inte gubbarna på Octowood få fan för det heller.
Men så här brukar det vara då vi är i farten:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0