öhhh

Nu ska jag snart iväg till Kälarne på Oktowood och hämta upp stolp till min hästhage!
Håller på att förbereda massor nu inför ankomsten, hoppas bara inget händer nu så att hästfolket ångrar sig, då får jag stora frispelet tror jag!
Jag har lärt mig att hästfolk inte alltid är att lita på....långt ifrån alla, men VISSA!
Och jag kan ju knappast vara den enda som tycker det, för det är inte jag som har kommit på "hästskojare".


Jaja nog om det nu!
Äh hade inget mer att skriva nu, det är bara hö, stolpar och isolatorer i min hjärna just nu!.
återkommer om läget förändras.
Hej svejs!
Vissa verkade ju inte kunna se bilderna jag la ut på hästarna, men "min" häst är en sådan här....fin men kanske inte fullt lika maffig som denna :)

Kommentarer
Postat av: Mariana

GUUUUD så vacker! kan fortfarande inte se dom andra bilderna :=(( men de kommer väl fler antar jag:=) kram!

2011-04-19 @ 13:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0