kakor

Idag tog jag nog priset....var sjukt godis/kaksugen....hade verkligen INGENTING hemma, förutom 2 år gamla kakor som jag har tänkt at slänga en längre tid.....var så sjukt sugen så jag var tvungen att äta upp 2 av dom, det värsta är att dom var egentligen inte ens var goda haha.
Nu har vi kört dammsug/skur racet......sköööönt nu känns det som man kan andas igen!
Samuel åt riktig mat för första gången idag....eller ja mat och mat, han åt en potatis med lite smör i.
Fick en liten minisked, och han grimascherade som fan och såg ut att vilja kräkas, så söt så!
Joline fick jag åka och hämta igen, hon skulle ju sova hos en kompis, men kom på att hon saknade oss så mycket så hon ville komma hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0