...

Nu har mensen kommit tillbaka, den har jag inte saknat!  och inte det dåliga humöret som hänger med mensen.
Kan bli så jobbigt irriterad ibland då jag går in på facebook. vi har någon som försöker intyga ALLA på facebook vänskapslistan att han/hon är så sjukt lycklig..... så det till slut bara blir patetiskt. vem försöker man intyga liksom?
Eller farmville rutorna, spåkulan bla bla BLA!!, inte för att det har med facebook att göra men jag håller på att tappa allt hår jag har också, hur läckert är det liksom!  jaja nog om det nu!
Idag åker jag å Sampojken in och besiktigar en bil, kanske inte så rafflande händelse i mitt liv just nu, men skönt att komma ut lite iallafall :)
Till sommaren ska jag sälja min sommastuga i Lillsjöhögen, så vi var där igår och rensade upp lite på gården.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Känner mig återigen lite träffad ;) Men jag ÄR lycklig, det är bara så det är :o) Så mycket skit som sprids omkring så jag kan tycka att det är uppfriskande med lite glädje mitt i allt =)

2011-04-27 @ 23:39:16
URL: http://bloggsnusan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0