Måla å skriva!

Såja då var man ledig i en vecka, så härligt!

Sitter mest och drömmer mig bort och möblerar rummen i Bomsund i min hjärna.
Hittat en säng som jag skulle vilja ha...
             



Sen har jag hittat fin fina sängbord som jag tycker skulle passa in.



          Sängbord Connecticut               

Det är ju så mycket man vill ha! 

Men sen kan man ju göra mycket fint själv åxå.....som tex

           
                      

                              
                     





Det var efter jag sett dessa bilder jag gjorde en liten makeover på denna gamla kista...



Jag är nybörjare på detta, men med rätt sorts färg (använde väggfärg) så tror jag det kan gå bättre nästa gång.

Jag är taggad till nya målar projekt, jag vill måla och skriva på en spegel och en spjälsäng till bebben.

Så här ser våran nuvarande sänggavel ut, gillar den jättemycket men jag är ju helt sålt på färgen VIT




Ja nog om detta nu. ha det bra allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0