heeeeeeej!

Nu har Joline gått på sin första ridlektion! hon tyckte att det var sååå roligt! jag trodde att dom skulle få gå mest....men så blev det inte! dom travade mest och jag höll på att dö eftersom jag var tvungen att leda hästen! som tur var så hade jag en kompis med sin dotter där så hon fick ta över så jag fick vila lite :)



Har tyvärr inget kort att visa er, ville så gärna ta ett, men kände att jag ville inte skapa panik i ridhuset första gången när vi var där när jag blixtrade med min kamera.



Nu håller jag på att letar ridutrustning för fullt, budar på tradera och kollar på blocket.
kolla 50:- styck.....vilket fynd! fast hon svarar ju inte när jag ringer :(

Klicka för att se nästa bild


Inatt har jag både nattmöte och sedan jobbar jag efter det så inatt blir det över 13 timmar på raketen.....så jag kände att jag måste avstå skola idag om jag ska orka med det!

Nu har vi tömt förrådet i mitt hus........eller vänta nu, nu måste vi tänka om, det ÄR ju inte mitt hus längre.....okej i mitt fd hus............ vi hade turen att få lämna av grejerna i Bomsund så det besparar ju oss lite jobb......men fyyy vad jag längtar tills vi flyttar! då ska vi tepetsera å måla å grejsa innan vi flyttar in.

Nu är jag i vecka 25.....känns som 89....när jag väntade Joline så var allt  som vanligt, jag hade tillochmed mina vanliga KLÄDER!.....nu måste jag ha mammakläder, väger MER nu än när jag födde Joline, stånkar som en flodhäst bara jag reser mig upp för soffan....ja inget är sig likt!

är det åldern?......nämen såååå lastgammal är jag ju inte!






Nä nu ska jag snart ut å röra på mig, det är ju superväder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0