Skola

Då har jag skickat iväg Joline på skolan SJÄLV för första gången.....lilltjejen börjar bli stor nu, bara jag som inte vill inse det.

Och ikväll ska hon på ridskolan igen, hon ser verkligen fram emot det. nu har jag beställt ALLT en liten ryttare kan behöva i klädväg, väntar bara på att det ska komma hem.

Sen om intresset inte skulle hålla får jag väl skylla mig själv då, jag tycker bara att det är såå himla roligt att hon vill rida. hade det varit hockey hon ville börja med så kanske jag inte hade varit lika snabb med att köpa hela utrustingen.

Igår trodde vi nästan att Elsy hade blivit ihjälkörd. vi hörde att det var en katt nere på vägen som blivit det. vi gick ut och lockade på henne ett bra tag....men ingen Elsy....till slut åkte vi ner och kollade efter vägen....vi såg ingen katt och åkte hem igen, och sen åkte jag ner ytterligare en gång....då var det ett par som hade katten i garaget i en sopsäck...jag fick kolla och först såg det ut som Elsy men tack och lov så var det inte det. jag blev såååå rädd!

Så nu ska jag visa min uppskattning till katten och skämma bort henne med ett bad:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0