Sick!

Oj nu var det ett tag sedan jag skrev här igen. jag har lite bilder som jag ska lägga ut åxå när jag känner att tiden och lusten infinner sig.

Kom nyss från hammarn, har grattat pappsen, lämnat Joline och fixat till mitt hår, känns så skönt!

Jag har fått en riktigt jobbig förkylning....hostan tar nästan livet av mig, det måste vara nått extremt denna gång för så här brukar jag inte lida av en liten fjant förkylning.....det kanske är ngt med hormonerna....jag kanske håller på att förvandlas till en ......MAN!

Hämta ATT01060.jpg (9,5 kB)

Läcker bild va?

det är INTE jag....jag har visserligen gått upp ett ton men riktigt sådär illa har det ännu inte blivit:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0