såja!

Jaha då sitter jag här och väntar på att jag ska få åka på bebbekoll, dom mäter magen, kollar blodvärdet mm.....dom väger mig åxå.....min kära sambo gissade på att jag vägde 120 kg i går då han lyfte upp mig....ATT HAN VÅGAR! men han har väl lärt sig att han har en sån fredlig och underbar och förlåtande flickvän så han kunde fjanta sig så!

Mina försök att sälja flickbebbe kläder går sådär. har sålt ett STORT paket med 26 plagg nu för 100:-......det är liksom inte värt det, för dom var verkligen jättefina ska fundera på vilka som har ngn liten tjej som jag kan ge bort det till istället.

Ja nu får jag ju lov att skicka iväg det jag har sålt, men det andra som jag har kvar, kan jag ev ge bort eller så tjurbehåller jag det och inväntar på att det KANSKE blir en flicka jag föder fram någongång i framtiden.

JA ni ser jag har tuffa beslut att fatta i mitt liv just nu:)

ha en bra dag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0